8 trumfů v pěti krocích, které udělám pro to, abych vás rychle, bezpečně a bez zbytečných ztrát dovedl k prodeji vaší nemovitosti.

 

1. TRUMF - HOME STAGING A PROFI FOTKY

Říká se, že lidé nakupují očima.
A já k tomu dodám, že pokud chcete dobře, rychle a za co největší cenu prodat jakoukoliv nemovitost,
musí na první pohled vypadat uvnitř i vně jako ta nejlepší v celém širokém okolí.

 

                whatsapp_image_2019-04-04_at_11.29.58     whatsapp_image_2019-04-04_at_11.29.581

                whatsapp_image_2019-04-04_at_11.33.14     whatsapp_image_2019-04-04_at_11.33.141 

 

2. TRUMF - VIZUALIZACE A PŮDORYSY

Zájemce o koupi vaší nemovitosti si musí vytvořit představu o prostoru.
To je pro něj jedna z nejdůležitějších věcí.

 

bohdalice_prizemi

 

bohdalice_1._patro

 

3. TRUMF - VIDEOPROHLÍDKY

Lidé milují video.
Díky kvalitní videoprohlídce se váš inzerát dostane
na první pozice nejnavštěvovanějších realitních serverů.

  

 4. TRUMF - 3D SCAN NEMOVITOSTI

Používám nejmodernější technologie pro prodej nemovitostí.
Zájemce přichází na prohlídku předem informovaný a není nepříjemně překvapen.


Jde na jistotu.

 

 

 5. TRUMF - STRÁNKA NEMOVITOSTI

Každá nemovitost si zaslouží mít svou prezentační stránku.
I ta vaše. A já ji pro vás vytvořím. 

Stránka nemovitosti 

stranka_nemovitosti

 

 6. TRUMF - REKLAMA NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

 Pro vaši nemovitost vytvořím reklamní kampaň na míru a postarám se o propagaci
na FACEBOOKU a INSTAGRAMU, kterou zaměřím na tu správnou cílovou skupinu.

 

screenshot_2019-04-03-14-48-27

 

 

7. TRUMF - Aukční prodej

 Aukce musí být jednoduchý a transparetní proces.
Vždy jí předchází důkladná předprodejní příprava.

 

 

 

 

8. TRUMF - Můžeme se potkat i na SKYPU v mé virtualní kanceláři.

 Pro vaše pohodlí a větší mobilitu jsem vytvořil virtuální kancelář na SKYPU.

 

A teď už se vydejme na naši společnou cestu...

 

1. krok

Rozhodnete-li se pro spolupráci se mnou,
bude prvním krokem podpis smlouvy o zprostředkování prodeje nemovitosti.

Tím se nastartuje celý proces prodeje.

 

2. krok

Připravím vaši nemovitost pro nafocení a 3D scan, vytvořím 2D a 3D vizualizace a spustím všechny marketingové kampaně. Vaši nemovitost budu prezentovat na velkých realitních portálech.

Kampaně se spustí mezi 2. a  10. dnem od podpisu smlouvy.

 

3. krok

Prohlídky nemovitosti pro zájemce.
Dle počtu zájemců si na prohlídky vyčlením 1-2 dny.

Prohlídky obvykle proběhnou do 21 dnů od podpisu smlouvy.

 

4. krok

Na základě vámi stanovených podmínek společně vybereme kupujícího.
V případě více zájemců může dojít i k jednání o ceně formou aukce.

Výsledek aukce je obvykle znám do 10 dnů od posledního prohlídkového dne.

 

5. krok

V posledním kroku podepíšete kupní smlouvu.
Já se pak postarám o všechny náležitosti pro zajištění převodu financí, zápisu na katastr nemovitostí, převodu či odhlášení služeb a energií k vaší úplné spokojenosti.

Peníze na účtu prodávajícího jsou obvykle 5-8 týdnů od podpisu smlouvy.
Závisí to na způsobu financování ze strany kupujícího.

 

Vždy nejefektivnější metoda

Postup mohu na základě požadavku klienta uzpůsobit jak z pohledu času, tak nastavení marketingových aktivit. Vždy budete vědět, jaké jsou další kroky,
a budete průběžně informován o jejich průběhu.

 

A jaké služby vám tedy mohu nabídnout?

Jejich přehled najdete zde >>>

 

5365_letak 

 

 A  TADY NAŠE SPOLEČNÁ CESTA NEKONČÍ.
SE MNOU VŽDY NĚCO NAVÍC…

… STANU  SE VAŠÍM PRŮVODCEM SVĚTEM REALIT NA CELÝ ŽIVOT.

 

Kontaktuje mne a já se vám do 24 hodin ozvu.

Zajdeme spolu na čaj nebo kávu a projednáme,
co společně uděláme pro prodej vaší nemovitosti za co nejvyšší cenu. 

 

Mgr. Josef Hanáček
IČ: 72336307, se sídlem Na Hraničkách 313/19, Vyškov

e-mail: josef.hanacek@century21.cz
Telefon: +420 734 891 538

 FACEBOOK

 

Stáhněte si zdarma

7 chyb při prodeji nemovitosti

zpracováním osobních údajů