1. TRUMF - HOME STAGING A PROFI FOTKY
Říká se, že lidé nakupují očima.
A já k tomu dodám, že pokud chcete dobře, rychle a za co největší cenu prodat jakoukoliv nemovitost,
musí na první pohled vypadat uvnitř i vně jako ta nejlepší v celém širokém okolí.
2. TRUMF - VIZUALIZACE A PŮDORYSY
Zájemce o koupi vaší nemovitosti si musí vytvořit představu o prostoru.
To je pro něj jedna z nejdůležitějších věcí.
3. TRUMF - VIDEOPROHLÍDKY
Lidé milují video.
Díky kvalitní videoprohlídce se váš inzerát dostane
na první pozice nejnavštěvovanějších realitních serverů.
4. TRUMF - 3D SCAN NEMOVITOSTI
Používám nejmodernější technologie pro prodej nemovitostí.
Zájemce přichází na prohlídku předem informovaný a není nepříjemně překvapen.
Jde na jistotu.
.
... i taková nemovitost si zaslouží super prezentaci
5. TRUMF - STRÁNKA NEMOVITOSTI
Každá nemovitost si zaslouží mít svou prezentační stránku.
I ta vaše. A já ji pro vás vytvořím.
6. TRUMF - REKLAMA NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH
Pro vaši nemovitost vytvořím reklamní kampaň na míru a postarám se o propagaci
na FACEBOOKU a INSTAGRAMU, kterou zaměřím na tu správnou cílovou skupinu.
7. TRUMF - Aukční prodej
Aukce nemovitostí není jen o prodeji za nejvyšší cenu,
ale také o efektivitě a transparentnosti.
Jako váš realitní makléř vám poskytnu veškerou potřebnou podporu a poradenství,
abychom společně dosáhli toho nejlepšího možného výsledku.
Více informací o aukcích čtěte zde:
8. TRUMF - Ve své práci využívám AI
Využití AI v mé práci jako realitního makléře vám přinese tyto výhody.
9. TRUMF - robotická asistentka Sandra
Integrace AI mi umožní poskytovat lepší zákaznický servis.
To znamená, že můžete získat odpovědi na své otázky kdykoliv.
Ptejte se Sandry - zde
1. krok
Rozhodnete-li se pro spolupráci se mnou,
bude prvním krokem podpis smlouvy o zprostředkování prodeje nemovitosti.
Tím se nastartuje celý proces prodeje.
2. krok
Připravím vaši nemovitost pro nafocení a 3D scan, vytvořím 2D a 3D vizualizace a spustím všechny marketingové kampaně. Vaši nemovitost budu prezentovat na velkých realitních portálech.
Kampaně se spustí mezi 2. a 10. dnem od podpisu smlouvy.
3. krok
Prohlídky nemovitosti pro zájemce.
Dle počtu zájemců si na prohlídky vyčlením 1-2 dny.
Prohlídky obvykle proběhnou do 21 dnů od podpisu smlouvy.
4. krok
Na základě vámi stanovených podmínek společně vybereme kupujícího.
V případě více zájemců může dojít i k jednání o ceně formou aukce.
Výsledek aukce je obvykle znám do 10 dnů od posledního prohlídkového dne.
5. krok
V posledním kroku podepíšete kupní smlouvu.
Já se pak postarám o všechny náležitosti pro zajištění převodu financí, zápisu na katastr nemovitostí, převodu či odhlášení služeb a energií k vaší úplné spokojenosti.
Peníze na účtu prodávajícího jsou obvykle 5-8 týdnů od podpisu smlouvy.
Závisí to na způsobu financování ze strany kupujícího.
Vždy nejefektivnější metoda
Postup mohu na základě požadavku klienta uzpůsobit jak z pohledu času, tak nastavení marketingových aktivit. Vždy budete vědět, jaké jsou další kroky a budete průběžně informován o jejich průběhu.
A jaké služby vám tedy mohu nabídnout?
Jejich přehled najdete zde >>>
Kontaktuje mne a já se vám do 24 hodin ozvu.
Zajdeme spolu na čaj nebo kávu a projednáme,
co společně uděláme pro prodej vaší nemovitosti za co nejvyšší cenu.
Mgr. Josef Hanáček
IČ: 72336307, se sídlem Na Hraničkách 313/19, Vyškov
e-mail: hanacek@reality-proradost.cz
Telefon: +420 734 891 538